King of the Lake

CELKOVÝ NÁHLED – I.kolo

celkové výsledky – prvni kolo

 

CELKOVÝ NÁHLED – II.kolo

celkové výsledky – druhe kolo

 

CELKOVÝ NÁHLED

celkové výsledky

NEJVĚTŠÍ ULOVENÉ RYBY

 

Největší OKOUN závodu

4. Abos Fishing Team (CZ) – lovec Miroslav Vojtek

 

okoun o délce 39 cm

uloven během druhého kola závodu

 

 
 

Největší ŠTIKA závodu

29. Plastyk Waryjors Team (CZ) – lovec Karel Beránek

 

štika o délce 61 cm

ulovena během prvního kola závodu

 

 
 

Největší CANDÁT závodu

15. Vertikal Team (CZ) – lovec Pavel Skála

 

candát o délce 59 cm

uloven během prvního kola závodu

 

 
 

Největší BOLEN závodu

19. K-Maxxi Team Přerov (CZ) – lovec Martin Vondra

 

bolen o délce 73 cm

uloven během prvního kola závodu

 


CELKOVÉ VÝSLEDKY

1. MÍSTO

 
 
 

2. MÍSTO

 
 
 

3. MÍSTO

 
 
 

4. MÍSTO

 
 
 

5. MÍSTO

 
 

 
 
 

6. MÍSTO

KLUB UŠLECHTILÉHO RYBOLOVU TEAM (CZ)

1.člen

Tomáš Antonický

2.člen

Jiří Kokoška

 
 
 

 

 

7. MÍSTO

JACKSON TEAM “MORAVA” (CZ)

1.člen

David Koudelka

2.člen

Tomáš Koudelka

 
 
 
 

8. MÍSTO

FISH PORN TEAM (CZ)

1.člen 

Dan Kop

2.člen

Michal Běhounek

 
 
 
 
 

 9. MÍSTO

FT FISHING TEAM (CZ)

1.člen
František Čáha
2.člen
Libor Hakl 

 

10. MÍSTO

ENERGO FISHING TEAM (SK)

1.člen

Gabriel Beňo

2.člen

Martin Gáblovský

 

Translate >

Správa nastavení cookies

Abychom mohli poskytovat co nejlepší zážitky, používáme technologie, jako jsou soubory cookie, které ukládají informace o zařízení a/nebo k nim přistupují. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při prohlížení nebo jedinečné ID na těchto stránkách.

Na stránkách používáme pouze funkční a statistické cookies.

Funkční

Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.

Statistiky

Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.

Marketing

Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.